YeayKapalPleung Admin
| Subject: Euy Mjass Site !!! Sun Jun 20, 2010 12:19 pm | |
| Mjass Site Mitapheap Tver dol jear mjass site heuy ott mien peak ey svakhum ke klass te hor? Ber i nov jit vinh i dak ma kagnor heuy ! ott mien welcome welkang ey tich soss ! Ma gnai ma gnai kit tea reung ksot lov nis site nis kor ksot nas dea... doch jear mjass vear enjeng ! Lov nis tok oy i sva mjass site vinh lolz PS. Na ke jang jol ber mjass site mitapheap ott mien mitapheap phorng | |
|
Guest Guest
| Subject: Re: Euy Mjass Site !!! Mon Jun 21, 2010 9:11 am | |
| |
|
Srey Sophorn
| Subject: Re: Euy Mjass Site !!! Mon Aug 09, 2010 12:22 am | |
| yeay doch chea tha min khoss te nis haaaa. Mjass site nis alaiy tae cheu bestnoith. ott mean yok jet tok dak pi website klourn sos yab tae madong. kjul euy lamom tok ah bestnoith nung moy kunleang sen te deung heeeee. yok pel nat knear mok chat leang oy sabai sabai klas tov ey | |
|
Guest Guest
| Subject: Re: Euy Mjass Site !!! Mon Aug 09, 2010 12:35 am | |
| tuk nov kalaeng nah tov ber pel nhom yok vear tuk, nhom der japup doul rol dorng nirng |
|
Srey Sophorn
| Subject: Re: Euy Mjass Site !!! Mon Aug 09, 2010 9:44 pm | |
| huey ey kor laham mless . khom oy yoborl laor laor huey nov tae vir jess vir joss. ott tin oss knear tov unchung. jam tae reply pel monus min nov tor teat tov unchung. hmmmmmmmm doch chea obsok mless te mok dul website nis pel na kmean nona mok nikyeay chea moy soss. ey kor komsott mless kyom. sob tngaiy mean tae reung min laor soy euy soy mless te . khom mok site nis rok knear nikyeay leang oy sabai jet bae tov chea laham dordelllllllllllllllllllll. | |
|
Guest Guest
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Euy Mjass Site !!! | |
| |
|