Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Main PageHomeLatest imagesSearchRegisterLog in

Euy Mjass Site !!!

Go down 
2 posters
AuthorMessage
YeayKapalPleung
Admin
Admin

Female

Euy Mjass Site !!! Empty
PostSubject: Euy Mjass Site !!!   Euy Mjass Site !!! EmptySun Jun 20, 2010 12:19 pm

Mjass Site Mitapheap

Tver dol jear mjass site heuy ott mien peak ey svakhum ke klass te hor? Euy Mjass Site !!! Lol Ber i nov jit vinh i dak ma kagnor heuy ! ott mien welcome welkang ey tich soss ! Ma gnai ma gnai kit tea reung ksot lov nis site nis kor ksot nas dea... doch jear mjass vear enjeng ! Lov nis tok oy i sva mjass site vinh lolz
PS. Na ke jang jol ber mjass site mitapheap ott mien mitapheap phorng Euy Mjass Site !!! Icon_lol Euy Mjass Site !!! Icon_tongue
Back to top Go down
http://www.khmercity.net/profile/VimeanSneah
Guest
Guest

Euy Mjass Site !!! Empty
PostSubject: Re: Euy Mjass Site !!!   Euy Mjass Site !!! EmptyMon Jun 21, 2010 9:11 am

Yeeeeee, aeng khom khom domlerng bonsak oy koit thver jear administrator al oy koit svakum samajirk thmey thmey muk kajass kajass koit ott thver, mor lo la dak kmart tov vinh lolzzz.. Tich...... Euy Mjass Site !!! Icon_mad
YeayKapalPleung wrote:
Mjass Site Mitapheap
Tver dol jear mjass site heuy ott mien peak ey svakhum ke klass te hor? Euy Mjass Site !!! Lol Ber i nov jit vinh i dak ma kagnor heuy ! ott mien welcome welkang ey tich soss ! Ma gnai ma gnai kit tea reung ksot lov nis site nis kor ksot nas dea... doch jear mjass vear enjeng ! Lov nis tok oy i sva mjass site vinh lolz
PS. Na ke jang jol ber mjass site mitapheap ott mien mitapheap phorng Euy Mjass Site !!! Icon_lol Euy Mjass Site !!! Icon_tongue
Back to top Go down
Srey Sophorn

Srey Sophorn

Euy Mjass Site !!! Empty
PostSubject: Re: Euy Mjass Site !!!   Euy Mjass Site !!! EmptyMon Aug 09, 2010 12:22 am

yeay doch chea tha min khoss te nis haaaa. Mjass site nis alaiy tae cheu bestnoith. ott mean yok jet tok dak pi website klourn sos yab tae madong. Euy Mjass Site !!! Icon_lol kjul euy lamom tok ah bestnoith nung moy kunleang sen te deung heeeee. yok pel nat knear mok chat leang oy sabai sabai klas tov ey Euy Mjass Site !!! Icon_wink
Back to top Go down
Guest
Guest

Euy Mjass Site !!! Empty
PostSubject: Re: Euy Mjass Site !!!   Euy Mjass Site !!! EmptyMon Aug 09, 2010 12:35 am

tuk nov kalaeng nah tov ber pel nhom yok vear tuk, nhom der japup doul rol dorng nirng Euy Mjass Site !!! Icon_sad
Back to top Go down
Srey Sophorn

Srey Sophorn

Euy Mjass Site !!! Empty
PostSubject: Re: Euy Mjass Site !!!   Euy Mjass Site !!! EmptyMon Aug 09, 2010 9:44 pm

huey ey kor laham mless Euy Mjass Site !!! Icon_cry . khom oy yoborl laor laor huey nov tae vir jess vir joss. ott tin oss knear tov unchung. jam tae reply pel monus min nov tor teat tov unchung. hmmmmmmmm doch chea obsok mless te mok dul website nis pel na kmean nona mok nikyeay chea moy soss. ey kor komsott mless kyom. sob tngaiy mean tae reung min laor soy euy soy mless te . khom mok site nis rok knear nikyeay leang oy sabai jet bae tov chea laham dordelllllllllllllllllllll.
Back to top Go down
Guest
Guest

Euy Mjass Site !!! Empty
PostSubject: Re: Euy Mjass Site !!!   Euy Mjass Site !!! EmptyTue Oct 19, 2010 8:25 pm

oy tae mien mnuss dae nhom nirk tang ngai tang yub joel roum, knhom jbass jear thver ka sakam heuy.. hehehe... dol batt keh jirng tov, nhom mien arom mech min dirng, mien arom tha avey avey knong lok niss kmien ney ey tang oss mech min dirng teh,, doch jear pibak riep rorp rai rap prap nass bong zey zoss euy Sad

Srey Sophorn wrote:
huey ey kor laham mless Euy Mjass Site !!! Icon_cry . khom oy yoborl laor laor huey nov tae vir jess vir joss. ott tin oss knear tov unchung. jam tae reply pel monus min nov tor teat tov unchung. hmmmmmmmm doch chea obsok mless te mok dul website nis pel na kmean nona mok nikyeay chea moy soss. ey kor komsott mless kyom. sob tngaiy mean tae reung min laor soy euy soy mless te . khom mok site nis rok knear nikyeay leang oy sabai jet bae tov chea laham dordelllllllllllllllllllll.
Back to top Go down
Sponsored content

Euy Mjass Site !!! Empty
PostSubject: Re: Euy Mjass Site !!!   Euy Mjass Site !!! Empty

Back to top Go down

Euy Mjass Site !!!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Kmien Sit Jear Mjass Besdong Oun - គ្មាន​សិទ្ធ​ជា​ម្ចាស់​បេះ​ដូង​អូន